Biežāk uzdotie jautājumi

Vispārēji jautājumi

1. Kādas iespējas sniedz aplikācija?
2. Kas ir “mājas veikals”?
3. Kā var nomainīt izvēlēto “mājas veikalu”?
4. Es vairs nevēlos izmantot šo pakalpojumu. Kā es varu dzēst savu kontu?
5. Vai es varu lietot aplikāciju nereģistrējoties?
6. Vai aplikācija darbosies, ja nav pieejams internets?

Privātums

7. Kāpēc aplikācija pieprasa, lai norādu savu atrašanās vietu, ieslēdzot GPS?
8. Kādu informāciju redz citi lietotāji?
9. Par aplikāciju

Profils

10. Kā nomainīt profila fotogrāfiju?
11. Kā es varu nomainīt informāciju savā profilā?

Iepirkumu saraksts

12. Kā var savu iepirkumu sarakstu padarīt pieejamu arī citiem?
13. Vai es ar aplikācijas starpniecību varu pasūtīt preces?
14. Kā ar aplikācijas palīdzību veidot iepirkumu sarakstu?
15. Kā iepirkumu sarakstam pievienot preces?

Receptes

16. Kādas receptes man ir pieejamas?
17. Recepšu izvēlēšanās, saglabāšana un iekļaušana prioritātēs, sastāvdaļu pievienošana iepirkumu sarakstam

Preces

18. Kāpēc es neredzu dažas sortimentā pieejamās preces?
19. Kāpēc es nevaru aplūkot alkoholisko dzērienu sortimentu?

Piedāvājumi

20. Kādus piedāvājumus var apskatīt sadaļā “Piedāvājumi”?
21. Aplikācijā redzamā preces cena atšķiras no preces cenas veikalā. Kura ir pareizā cena?

Mans Rimi

22. Kā izveidot Mans Rimi kontu?
23. Vai es varu lietot Rimi aplikāciju bez Mans Rimi konta?
24. Kā reģistrēties?
25. Kā rīkoties, ja aizmirsusies parole?
26. Kas ir Mans Rimi konts un kādas ir tā sniegtās priekšrocības?
27. Vai manu profilu var redzēt citi lietotāji un kādi dati viņiem ir pieejami?
28. Vai citi lietotāji var redzēt aktivitātes, kuras esmu veicis?
29. Kā es varu piesaistīt e-pastu Mans Rimi kartei?
30. Kā es varu izdzēst savu Mans Rimi kontu?

Atsauksmes un komentāri

31. Kur un kā var nosūtīt atsauksmes?

Tuvākajā laikā aplikācija tiks papildināta ar šādām funkcijām

Vispārēji jautājumi

1.     Kādas iespējas sniedz aplikācija?

– Ar aplikācijas palīdzību var noskaidrot Rimi veikalā pieejamās akcijas un atlaides;
– Apskatīt un iedvesmoties gatavošanai no dažādu kategoriju receptēm. (Brokastis, uzkodas, zupas, pamatēdieni (gaļa, dārzeņi, pasta, sautējumi, konditorejas izstrādājumi), zivju ēdieni (jūras veltes, suši), salāti, deserti, kokteiļi un dzērieni (bezalkoholiskie), marinējumi un ievārījumi, grilējumi, maize un mīklas izstrādājumi (maize, smalkmaizītes/cepumi/kūkas), piedevas un mērces, veģetārie ēdieni, gaļas ēdieni (jēra gaļa, cūkgaļa, liellopu gaļa, vistas gaļa), makaronu ēdieni);
– Aplūkot Rimi veikalu sortimentu;
– Izveidot un izmantot aplikāciju kā iepirkumu sarakstu;
– Apskatīt produktu uzturvērtību.

2.     Kas ir “mājas veikals”?

Izvēloties “mājas veikalu”, varēsiet redzēt pieejamo preču un piedāvājumu sortimentu tieši jūsu izvēlētajā veikalā. Izvēlēto veikalu var nomainīt, spiežot uz vēlamā veikala nosaukuma.

Pēc noklusējuma iestatītais “mājas veikals” ir Rimi t/c Alfa.

3.     Kā var nomainīt izvēlēto “mājas veikalu”?

Jūs varat mainīt veikalu, uzspiežot uz tā nosaukuma:

– Ja izmantojat iPhone – produktu un iepirkumu saraksta sadaļā;
– Android tālrunim – kreisajā pusē, izslidinot pārlūkošanas izvēlni, nospiežot uz veikala nosaukuma
– Versijā datoram – augšējās rindas izvēlnē uzklikšķinot, blakus Rimi

Jūs redzēsiet veikalus, kuri būs sakārtoti secībā no tuvākā uz tālāko attiecībā pret jūsu pašreizējo atrašanās vietu, ja jūsu tālrunis ir aprīkots ar GPS.

4.     Es vairs nevēlos izmantot šo pakalpojumu. Kā es varu dzēst savu kontu?

Ja vairs nevēlaties izmantot aplikāciju, jūs to varat vienkārši atiestatīt savā mobilajā ierīcē. Ja vēlaties bloķēt savu Mans Rimi kontu, lūdzu, sazinieties ar Rimi klientu atbalsta centru, zvanot pa tālruni 80000180.

5.     Vai es varu lietot aplikāciju nereģistrējoties?

Jā, jūs varat lietot aplikāciju nereģistrējoties, taču tādā gadījumā jūs nevarēsiet izmantot visas aplikācijas funkcijas.

6.     Vai aplikācija darbosies, ja nav pieejams internets?

Lai aplikācija darbotos, ir nepieciešams savienojums ar internetu. Ja internets nav pieejams, ekrānā parādīsies uznirstošais logs “Interneta pakalpojumi nav pieejami”:

– Jūs varēsiet aplūkot izveidoto iepirkumu sarakstu un receptes, kuras iepriekš esat aplūkojis (-usi) un augšupielādējis (-usi) savā tālrunī.
– Jūs redzēsiet izvēlētā veikala sortimentu tajās kategorijās, kuras iepriekš esat aplūkojis un kas saglabātas tālruņa atmiņā.
– Jūs varat mainīt izvēlēto veikalu, taču informācija tiks atjaunināta tikai tad, kad tiks atjaunots savienojums ar internetu.
– Jūsu profila informācija būs redzama, ja tā būs iepriekš lejupielādēta ierīcē.
– Iepriekš aplūkotās receptes joprojām būs apskatāmas. Pārējo recepšu pārlūkošana bez interneta savienojuma nav iespējama.
– Bez interneta aplikācijā nedarbosies meklēšanas funkcija.

Privātums

7.     Kāpēc aplikācija pieprasa, lai norādu savu atrašanās vietu, ieslēdzot GPS?

Aplikācija izmanto jūsu atrašanās vietu, lai parādītu Jums tuvāk esošos veikalus.

8.     Kādu informāciju redz citi lietotāji?

Jūsu personīgā informācija, piemēram, adrese, tālruņa numurs vai e-pasta adrese citiem lietotājiem nav redzama.

9.     Par aplikāciju

Rimi aplikācija ir personalizēta aplikācija, kas veidota, lai atvieglotu ikdienas iepirkšanos.

Profils

10.           Kā nomainīt profila fotogrāfiju?

Lai nomainītu fotogrāfiju savā kontā, dodieties uz savu profilu un uzklikšķiniet uz fotogrāfijas. Lietojot aplikāciju, jūs varat gan uzņemt jaunu fotogrāfiju, gan izvēlēties kādu no ierīcē (mobilajā telefonā, datorā vai planšetdatorā) esošajām fotogrāfijām.

11.           Kā es varu nomainīt informāciju savā profilā?

Profila informācija ir atrodama attiecīgajā profila sadaļā. Tur ir iespējams nomainīt adresi, pasta indeksu, valsti un pilsētu. Uzklikšķiniet uz izvēlnes “alergēni”, lai mainītu/izvēlētos produktus, no kuriem jūs vēlētos izvairīties. Šajā sadaļā jūs varat arī aktivēt/deaktivēt paziņojumu un reklāmas saņemšanu no Rimi.

Iepirkumu saraksts

12.           Kā var savu iepirkumu sarakstu padarīt pieejamu citiem?

Jūs varat dalīties ar savu iepirkumu sarakstu ar e-pasta un/vai SMS starpniecību, piekļūstot izvēlnei “Iepirkumu saraksts” un izvēloties vēlamo darbību.

13.           Vai es ar aplikācijas starpniecību varu pasūtīt preces?

Nē. Aplikācija ļauj plānot iepirkšanās sarakstu, aplūkot pieejamo produktu piedāvājumu izvēlētajā veikalā,

14.           Kā ar aplikācijas palīdzību veidot iepirkumu sarakstu?

Pievienojiet iepirkumu sarakstam preces, kuras vēlaties iegādāties, un tad dodieties uz veikalu. Izvēloties veikalā kādu no sarakstā minētajām precēm, pārvelciet ar pirkstu no ekrāna kreisās puses uz labo, lai atzīmētu, ka šī prece ir iegādāta vai no labās uz kreiso, lai to dzēstu.

15.           Kā iepirkumu sarakstam pievienot preces?

Preces iepirkumu sarakstam var pievienot, uzklikšķinot uz izvēlētās preces produktu katalogā, meklētājā ierakstot interesējošā produkta nosaukumu vai arī izmantojot svītrkodu skeneri, nolasot preces svītrkodu no iepakojuma.

Receptes

16.           Kādas receptes man ir pieejamas?

Šajā sadaļā atradīsiet ēdienu receptes 15 dažādās kategorijās, piemēram, brokastis, uzkodas, zupas, pamatēdieni (gaļa, dārzeņi, pasta, sautējumi, konditorejas izstrādājumi), zivju ēdieni (jūras veltes, suši), salāti, deserti, kokteiļi un dzērieni (bezalkoholiskie), marinējumi un ievārījumi, grilējumi, maize un mīklas izstrādājumi (maize/smalkmaizītes/cepumi/kūkas), piedevas un mērces, veģetārie ēdieni, gaļas ēdieni (jēra gaļa, cūkgaļa, liellopu gaļa, vistas gaļa), makaronu ēdieni.

Jūs varat mainīt receptes, nomainot kategorijas vai meklējot ēdienu receptes, ievadot sastāvdaļas un klikšķinot uz meklētāja ikonas.

17. Recepšu izvēlēšanās, saglabāšana un sastāvdaļu pievienošana iepirkumu sarakstam

Smelieties idejas un iedvesmu gatavošanai no receptēm 15 dažādās kategorijās. Lai iepirkumu sarakstam pievienotu konkrētā ēdiena pagatavošanai nepieciešamās sastāvdaļas, spiediet uz “Pievienot sarakstam” vai uz zvaigznītes, lai veidoto savu iecienītāko recepšu izlasi.

Preces

18.           Kāpēc es neredzu dažas sortimentā pieejamās preces?

Produktu sortiments, ko redzat aplikācijā ir atkarīgs no izvēlētā / aplikācijā iestatītā Rimi veikala. Rimi veikalos preču sortiments var atšķirties.

19. Kāpēc es nevaru aplūkot alkoholisko dzērienu sortimentu?

Alkoholisko dzērienu sortiments šobrīd nav pieejams aplūkošanai. Tas aplikācijai tiks pievienots tuvākajā laikā.

Piedāvājumi

20.           Kādus piedāvājumus var apskatīt sadaļā “Piedāvājumi”?

Šeit tiek atspoguļoti izvēlētajā Rimi pieejamie standarta atlaižu piedāvājumi. Lai aplūkotu visu pieejamo piedāvājumu sarakstu, dodieties uz sadaļu “Produkti”–> “Piedāvājumi” vai klikšķiniet “Skatīt visus” aplikācijas sākumekrānā. Datorlietošanas versijā klikšķiniet uz “Produkti” un izvēlieties “ Piedāvājumi”. Gadījumā, ja norādītā preču cena atšķirās no cenas veikalā. Par pareizo tiek uzskatīta preces cena, kas norādīta veikalā.

21. Aplikācijā redzamā preces cena atšķiras no preces cenas veikalā. Kura ir pareizā cena?

Gadījumā, ja norādītā preču cena atšķirās no cenas veikalā. Par pareizo tiek uzskatīta preces cena, kas norādīta veikalā.

Mans Rimi

22. Kā izveidot Mans Rimi kontu?

Lai izveidotu Mans Rimi kontu, jums nepieciešama Mans Rimi karte. To var iegādāties jebkurā Rimi veikala kasē. Kartes cena ir 1 EUR. Pēc tam jūs varēsiet izveidot kontu. To var izdarīt mājas lapā mansrimi.lv, jebkurā veikalā Mans Rimi kioskā, ievadot nepieciešamo informāciju. Ja jums rodas jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Rimi klientu atbalsta dienestu, zvanot pa tālruni 80000180.

23.           Vai es varu lietot Rimi aplikāciju bez Mans Rimi konta?

Jā. Jūs varat lietot aplikāciju pat, ja jums nav sava Mans Rimi konta, taču tādā gadījumā aplikācijas funkcijas būs ierobežotas. Kā anonīms lietotājs, jūs varēsiet aplūkot akcijas preces, informāciju par veikaliem un sortimentu, taču nevarēsiet veikt tālākas darbības, piemēram, nosūtīt izveidoto iepirkumu sarakstu e-pastā vai SMS.

24.           Kā reģistrēties?

Jūs varēsiet reģistrēties, norādot  e-pasta adresi, kura ir piesaistīta Mans Rimi kontam, kā arī ievadot Mans Rimi peofilā reģistrēto paroli.

25.           Kā rīkoties, ja aizmirsusies parole?

Paroli var atjaunot mansrimi.lv, Rimi aplikācijā vai sazinoties ar Rimi klientu servisu.

Uzklikšķiniet uz saites “Aizmirsu paroli”, ierakstiet savu lietotāja kontam piesaistīto e-pasta adresi un klikšķiniet “Sūtīt”. Pēc tam saņemsiet e-pasta vēstuli ar instrukcijām paroles atjaunošanai.

26.           Kas ir Mans Rimi konts un kādas ir tā sniegtās priekšrocības?

Pēc reģistrācijas Mans Rimi profilā jūs varēsiet iestatīt savus pārtikas alergēnus, mainīt reklāmas sūtījumu iestatījumus kā arī ievadīt sava profila informāciju.

27.           Vai manu profilu var redzēt citi lietotāji un kādi dati viņiem ir pieejami?

Nē, citiem lietotājiem informācija , kas noradīta jūsu profilā nav redzama.

28.           Vai citi lietotāji var redzēt aktivitātes, kuras esmu veicis?

Aplikācijā jūsu veiktās darbības netiek rādītas.

29. Kā es varu piesaistīt e-pastu Mans Rimi kartei?

Ja jūs nezināt e-pasta adresi vai neesat to reģistrējis savā Mans Rimi kontā, lūdzu, reģistrējiet to mansrimi.lv

30.           Kā es varu izdzēst savu Mans Rimi kontu?

Lai izdzēstu savu Mans Rimi kontu, lūdzu, sazinieties ar Rimi klientu atbalsta centru, zvanot pa tālruni 80000180.

Atsauksmes un komentāri

31.           Kur un kā var nosūtīt atsauksmes?

– Ja vēlaties uzrakstīt komentāru/jautājumu/atsauksmi par konkrētu veikalu:

– iPhone – lūdzu, dodieties uz preču vai iepirkumu saraksta sadaļu, klikšķiniet uz izvēlētā Rimi veikala nosaukuma un ierakstiet savu atsauksmi sadaļā “Sniegt atsauksmi”.
– Android tālrunī – lūdzu, atveriet kreisās puses izslidināmo pārlūku, klikšķiniet zem izvēlētā Rimi veikala uz saites “Mainīt veikalu”, izvēlieties veikalu, par kuru vēlaties sniegt atsauksmi, pievienojiet savu komentāru atsauksmju logā un klikšķiniet “Sūtīt”.
– Datorlietošanas versijā augšējā izvēlnes rīkjoslā blakus Rimi logotipam uzklikšķiniet uz bultiņas un izvēlieties “Atsauksmes”, pēc tam kategoriju, kurā vēlaties sniegt atsauksmi, un spiediet “Sūtīt”.

Tuvākajā laikā aplikācija tiks papildināta ar šādām funkcijām:

– pilnīga apvienošana ar Rimi lojalitātes sistēmu;
– vairāk akcijas piedāvājumu;
– personalizētie piedāvājumi;
– alkoholisko dzērienu sortimenta pieejamība;
– grupu veidošana.